måndag, oktober 10

NÄSTA STOP

Nästa stop...WE ARE LAJA


 3 supercoola, smarta och drivna tjejer med massiv girlpower driver företaget som
 modererar, faciliterar, coachar eller utvecklar ett nytt sätt tillsammans med dig och dina medarbetare. Tjejerna hjälper dig och dina kollegor att "laja"på ett utvecklande sätt genom att leda korta processer med hjälp av beprövade metoder i deras egna verktygslåda.
Gissa om jag blev glad när de frågade mig om jag ville ge namn åt och forma deras varumärke.

Jag tycker att du/ni skall ge ert företag en drömstart!
Girlsen vet hur dom skall guida dig/er för just en sådan.
Låt mig presentera följande...

Lovisa



Anna


Johanna


 I also did the logotype for this cool company , WE ARE LAJA.

3 super cool, smart and driven girls with real girl power driving the company
  moderate, facilitates, coaches or develop a new way together with you and your employees. The girls will help you and your colleagues to "Laja" in a developing way by leading short processes using proven methods in their own toolbox.


C H I N O O K


Jag hoppar av tåget och tar bilen istället. Vem hade inte velat köra den här?! Bilen tillhör en riktigt go göbbe...Henrik Hjort. Han driver filmbolaget Chinook. Tänk att få följa med på nästa uppdrag. Spännande, intressant och kanske till och med lite läskigt. Dokumentärer kan ju vara det ibland och jag fattar liksom inte hur man vågar. Vissa filmer slutar aldrig säger dom. Kika in på deras sida HÄR.

I jump off the train and take the car instead. Who would not want to run this ?! The car belongs to a real go GOBBE ... Henrik Hjort. He runs the film company Chinook. Imagine being able to go on the next mission. Exciting, interesting, and maybe even a little scary and some movies never stop they say. Take a look at their site HERE.

I morgon tänker jag göra en avstickare. Får se om jag kan hinna få upp nåt här då. Det hade varit kul.
Tomorrow I intend to make a detour. I hope I have time to do a post about it in the evening. 

So long!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar