lördag, december 17

LUCKA 16



Smakar på dagens lucka, BÄST! 
Jo jag tackar jag. Tjohoo vad kul det är med det här testerna.
Det är ju bara på skoj, men bäst VA! Jösses va bra.

Fast nu är det ju så att jag alltid analyserar allting, även om detta är lite på skoj
så att säga. Ältar, stöter och blöter, så jag tar mig en tugga på ordet igen, BÄST, bässst. 
näääej...tycker faktiskt att det smakar lite beskt,
 vet liksom inte riktigt om jag tycker det är så värst härligt att vara bäst,
även om det är just det jag verkar sträva efter precis hela tiden i allt jag gör.
 Hallå! bättre kan du väl hör jag hen på axeln säga. Det där duger inte lång...du måste skoja, kan du verkligen påstå att du kan det där osv. Ja, jag vet, så jäkla sjukt tröttsamt! Så bort med dig ditt lilla maraktiga axelkryp. Jag kan visst, så det så. Kom hit så skall jag ge dig en kram säger jag till hen och hon lovar mig att vara lite snällare. Som ni förstår tänker jag alltså fortsätta vara den jag är. Något annat är ju faktiskt omöjligt, bäst eller ej.

Tack och hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar