tisdag, december 13

LUCKA TIO FORMSKAPET


Jag packade mitt pick och pack och stack. 
Destination, Helsingborg. Mission, Formskapets design baazar.


Stod granne med fluffiga woollie.se
Tänker att snart hela Sverige går omkring och värmer sig med en woollie runt nacken,
eller kanske drömmer om en stor pläd. Beställ här WOOLLIE 
 

Rakt över "gatan" stod Härliga Hedvig med sina fina hjälmar och annat smått och gott.

Hjälmar på tork. Bilden har jag lånat av Hedvig.


Hade såklart med mig en hjälpreda. Stuvade undan henni under bordet.
 

KOOLASTE KATTEN aka @jennyfromdosfamily
okej, jag är lite avis på den där overallen, men bara lite, pyttelite
VILL HA DEN!!!
 

Sköna bönor överallt faktiskt. Jessica @jsliv och Johanna @aprillaprilljohanna
 
 ...och här e jag i egen hög person och nyinköpt klänning.
tänk inte så mycket på håret bara (ser ju ut som en dränkt katt)

Tack för den här gången. Hoppas det blir fler tillfällen.
Mission completed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar